廉潔,香港核心價值

工聯會牽頭的「政制向前走大聯盟」舉行「為普選撐政改」集會遊行,大聯盟發起團體之一香港福建社團聯會,其中香港泉州同鄉向會員表示出席這項3小時活動後可獲200元「津貼膳食費」。

如果政府的方案真的深得人心,又何需利誘?只要真心誠意,平等和人民溝通,共同為政制商討,自然水到渠成。每年六四、七一何需利誘,大家憑良心熱血,共同信念便會上街。

撐政改集會遊行有膳食費$200津貼!離譜到不能相信!天啊,這和賄選有甚麼分別?廉潔還是香港的核心價值嗎?

>文章簡短連結:http://wp.me/pLuQE-1c

1 則迴響

Filed under 評論

One response to “廉潔,香港核心價值

  1. 香港變了

    本人一向對政治不感興趣,對民主沒有甚麽要求,因為我覺得香港己太民主。直至經常聽到政改方案,而致香港出現更多人要爭取民主同普選行政長官。早前就因為要爭取佢哋自己所謂嘅民主及普選,有五名立法會議員辭職,因而要進行補選,佢哋嘅理由係為香港市民爭取民主,但係呢五位議員口口聲聲話為香港、為市民,佢哋有無唸過佢哋嘅行為係唔係得到全香港七佰多萬市民嘅支持,係唔係七佰萬市民嘅意願,定係為佢吔自己的目的,今次補選浪費咗納稅人一億伍仟萬,就係為咗呢五個人。我希望呢五位議員請你回頭想一想自己反醒一吓,早前青海大地震,有幾多災民,世界上有幾多人無飯食,如果將呢一億伍仟萬用嚟災,可以幫到幾多人,但係呢筆錢就俾佢哋咁樣浪費咗。之前香港有好多人話董建華做特首做得唔好,而家就話曾蔭權,如果當初梁家傑做咗特首,現在香港市民係唔係真的無任何埋怨,係唔係人人可以安居樂業,我唸佢自己都唔敢包,就算俾黃毓民、梁國雄做特首,佢吔都唔敢包做得好過曾蔭權,而且算真的有一天黃毓民或梁國雄做特首,我真係唔知呢個香港會變成掂樣。現在香港嘅年青一代、學生,生在福中不知福,要民主,試問你要點民主,民主有無定意!我絕對唔俾我對子女去學呢班學生,我覺得香港俾呢一班所謂爭取民主嘅人攪到無日安寧!

    喜歡

發表迴響

